Villivirsiä-seminaari ti 8.5.!

Tervetuloa Villivirsiä-seminaariimme ti 8.5. klo 16 alkaen Alppilan kirkolle!

Tilaisuus alkaa kahvitarjoilulla klo 16, jonka jälkeen 16:30 alkaa yhdistyksen kevätseminaari ja iltamessu klo 20. Ennen iltamessua tarjoamme iltapalaa.

Seminaarin aiheena on pian ilmestyvä virsikokoelma Villivirsiä (Sulasol 2018). Kokoelman virsiä esittelevät ja laulattavat niiden säveltäjät Ilkka Hammo, Matti Heininen, Osmo Honkanen, Jyrki Linjama, Hannu Pohjannoro ja Sirkku Rintamäki sekä sanoittajat Heimo Hatakka ja Pekka Kivekäs. Uskonnonpedagogiikan lehtori, TT Tapani Innanen Helsingin yliopistosta esitelmöi muuttuvasta virsikäsityksestä. Seminaarin puheenjohtaja on Reijo Kekkonen. Ennakkotiedoista poiketen valitettavasti professori Trond Kverno joutui perumaan tulonsa seminaariimme.

Seminaarin kieli on suomi. Virsiä lauletaan yhdessä sekä seminaarissa että iltamessussa, jonka pappina on Samuli Koivuranta ja muusikkoina Sirkku Rintamäki, Peter Peitsalo ja Tommi Niskala. Seminaari ja iltamessu järjestetään yhteistyössä Kallion seurakunnan ja Villivirsiä-toimituskunnan kanssa.

Mikäli tiedät jo saapuvasi paikalle, otan mielelläni vastaan ennakkoilmoittautumisia osoitteeseen kimusaveltajat@gmail.com 1.5. mennessä, jotta osaamme hieman varautua tarjoiluissa. Ennakkoilmoittautuminen ei ole kuitenkaan pakollista.

Lämpimästi tervetuloa!